martes, 2 de diciembre de 2008

proposta 1 MURAL 6 de desembre




proposo fer una adaptació de l' obra "amantes" de Magritte.
Crec que la imatge és molt gràfica i en principi, si som uns quants no crec que ens porti molta complicació de reproduirla i inclús he pensat que es pot adaptar l' arquitectura del fons de la imatge a la paret en qüestió on haguem de executar el mural, al vell estil "troumpe l' oeil".
Hi ha poc temps com per pensar una imtge desde 0...a no ser que algu tingui ja alguna cosa mig encaminada...

No sé, crec que té possibilitats...
Bueno, adjunto la imatge.
Seguim parlant!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

M'agrada el concepte! Però no la plàstica!

(els trompe l'oils a mi no....)

Però la idea és bona, podem fer una deconstrucció de la imatge!

Molt Mons!

Mir

Montserratti dijo...

1. Em sembla bé la deconstrucció, a mi tampoc els troumpe l'oeils... (em sembla que bem quedar una mica farts l' any passat, jeje!).
Podem buscar una altra manera per donar profunditat per a que no quedi una imatge tan plana.
Seguim parlant!

2. Tema xapes NO PROBLEM, jo m' encarrego de fer-les dijous o divendres a la tenda de les meves amigues (en quant em passeu les impressions i la quantitat).
Té que ser la mida petita, doncs ara mateix no té el suport per fer la mida gran.
El material surt entre 0,20 i 0,30€ per xapa. com ho veieu?

Besicos

Anónimo dijo...

Perfecte, preparo logo format xapa per anar dissabtes monissims! Després parlem i concretem!!!

Mir

Montserratti dijo...

Vale guais! una cosa, deixa 1/2 cm de sobrant al voltant per a que alhora de troquelar no es mengi un troç de la imtage (és evident però havia de dir-ho...jeje!)
Fins demà!

Anónimo dijo...

Montserratti, Muchas gracias por encargarte del tema de las chapas!!!


Mua!!

CRIS

Anónimo dijo...

evident? nina no en tenia ni idea, sort que ho has dit!!!!!

Ens veurem demà?? Avui t'he buscat i no hi erets!!!!

Mir