sábado, 6 de diciembre de 2008

PROJECTE D' ESCENOGRAFÍA



Hola, sóc la Montse Paüls (1er), una amiga que és actriu
i també dirigeix alguna companyía de teatre amateur,
estrena una obra el dia 20 de febrer 2009 i m' ha
proposat si a l' Associació ens interessa fer
l' escenografia de l' obra que es representarà,
anomenada "El hijo de los Parker".
La companyía és el 2on any que ho organitzen,
i el dia de l' estrena, tots els diners que recauden
amb les entrades són donats a diferents associacions
sense ànim de lucre que treballen per a fer front a
situacions d' extrema pobresa, etc.
La meva amiga m' ha dit que si volem participar,
la companyía aportarà els gastos de tots els materials
que necessitem per a la construcció dels decorats.
Crec que com a projecte pot estar molt bé per
l' experiència en treballs diferents realitzats com a
MURMURO.
A qui li interessi participar, que deixi el seu comentari
abans del 10 de Desembre, per saber més o menys amb
les persones que contem i donar-li el OK a la meva amiga
per a que ho proposi a la companyía.
Seguiré informant de més detalls...
Som-hi!

18 comentarios:

Anónimo dijo...

Genial!!!!
cuénta conmigo!!

CRIS

Anónimo dijo...

amb mi també ja jp saps!

Mir

MUR MURO dijo...

Ei me sembla genial aquesta proposta
yo tambe estic interesada
anna

Anónimo dijo...

guapi em podries passar l'0bra de teatre o dir-me el nom i compro el llibre, o ens fotocopiem el text??' Necessito llegir-m'ho primer de tot!!!!


Mir

Montserratti dijo...

Bueno, doncs la cosa ja està en marxa:
La meva amiga (Laura) ja ho ha proposat a la companyía i els hi sembla perfecte! Així que estaría bé que tots els que estiguin interessats de participar s' anotin a l' agenda que el dia 20 de desembre a les 11h. del matí, la companyía té un assaig previst.
En breu penjaré la direcció del teatre on assagen.
Per als que no puguin venir el dia 20, es gravarà l' assaig en video per a poder tenir-ho com a material de recurs a l' hora de definir espais, llums, etc...

Montse Paüls
Fins aviat!

Montserratti dijo...

OK, ja li he dit que quan pugui em passi el text! ja trobarem la manera de que arribi a tothom...

Montserratti dijo...

L' obra: "El hijo de los Parker"
Autors: A. Hart i M. Braddell

Miraré si la trobo en alguna biblioteca, he estat mirant per internet i res... (si algú la troba que avisi!)

L' adreça del teatre és sortint del ferrocarril Reina Elisenda, en el Passeig Reina Elisenda. Una porta gran metalica que es una Escola (Sagrat Cor).

Anónimo dijo...

ok ok ok!

Pauls t'estimem!!!!

Montserratti dijo...

La Montserrat Garriga s' apunta al bombardeo!

Vamos paya!!!

Anónimo dijo...

jo tmb vui!! laia

Anónimo dijo...

jo tmb vui!! laia

viqui aldeguer dijo...

Eooo,la despistada de girona també s'apunta ( espero tenir temps!!!)

Montserratti dijo...

Ei esta molt bé, de moment som unes 8 persones al projecte!(ole ole!) La meva amiga m' ha dit que a la companyía estan super contents amb l' iniciativa!

Estic en vies de conseguir el text, amb una mica de sort el tindré demà, ja us informaré!

A profito per recordar-vos que aquest dissabte 20 de desembre a les 11h. del matí hi ha un assaig programat de l' obra i que estaría bé que hi anèssim tots els que poguem per fer una petita posta en comú de les primeres idees que puguin sorgir...

L' adreça del teatre és sortint del ferrocarril Reina Elisenda, en el Passeig Reina Elisenda. Una porta gran metalica que es una Escola (Sagrat Cor).

Si voleu podem quedar mitja horeta abans i anar a fer un café a prop de l' escola...

Ja direu alguna cosa!
Besicos!

Anónimo dijo...

Montse jo no puc anar perquè començo campanya nadal!!!!

Ho gravareu oi?

Muak!

Mireia

Montserratti dijo...

Ok, Mir, tranki, ho gravarem en video. Igualment demà a la nit he quedat amb la meva amiga per a que em doni una còpia del text.
Qui estigui interessat en llegir el text de l' obra abans del dissabte que avisi, per saber el nº de còpies que s' han de fer o per quedar en algun moment per donar-vos el text, etc!
Fins ara!

Anónimo dijo...

ok!

jo el vull el text. Però divendres no aniré a classe que treballo. Com ho fem? ens veurem algun dia durant les vacances?

Per cert, estic preparant xapes. T'ho envio quan ho tingui llest, aixi els de la carrossa podran dur-la no?

fins ara mons!


Mir

Montserratti dijo...

Tema xapes quan ho tinguis fes-me un truc x quedar i de pas et passo el text (aquest vespre el tindré).
Petoooo

Anónimo dijo...

ok!

Mir